niedziela, 17 lipca 2016

U Grażyny. Gospodarstwo agroturystyczne.

Ponieważ bardzo lubię odwiedzać różne nowe miejsca i poznawać ludzi to tym razem wybrałem się do Gospodarstwa agroturystyczne pani Grażyny w miejscowości Żuławki na Żuławach. Zostaliśmy bardzo miło przyjęci i ugoszczono nas tradycyjną polską Kawą, co sprawiło że było mi i mojemu kompanowi bardzo miło, spędzić ten czas na ciekawej rozmowie.

Same pokoje są bezpośrednio sąsiadujące z podwórkiem gospodarzy i każdy gość jeśli tylko chce może przyglądać się pracą rolniczym.

Niestety nie mam zbyt wiele do pokazania tym razem, ponieważ nie chciałem się narzucać właścicielce, która sama mówiła że ma dużo telefonów od osób które chcą na siłę założyć jej stronę internetową.

Czasami lepiej jest rozpocząć zwykłą rozmową a strona Internetowa dla obiektu tak czy inaczej powstanie w stosownym czasie, bez zbędnych nacisków.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz