sobota, 9 lipca 2016

Moja podróż po internecie zaczeła się wiele lat temu!

Moje zafascynowanie się internetem miało miejsce wiele tal temu, kiedy to zakupiłem pierwszy mój osobisty komputer i zakupiłem upragnione przyłącze do komputera. Pamiętam że wtedy to była wielka skrzynia stojąca przy moim biurku i monitor crt chyba 16 calowy, lub podobny. Potem był wyjazd do pracy w Niemczech i korzystanie z teraz bardzo znanego programu do rozmów internetowych SKYPE. Wtedy to była alternatywa do rozmów międzynarodowych, bo połączenie kosztowało niebotycznie dużo bo nawet 4zł za minutę, na stacjonarny, nie mówię już o telefonowaniu na komórkę. Moja pasja związana z tworzeniem nowych stron internetowych ciągle rośnie i jakiś czas temu zacząłem pomagać zawodowo. Teraz również jako lokalny przewodnik google, by jednocześnie publikować informacje o towarach i usługach w sieci INTERNET.

Jeśli więc potrzebujesz wsparcia w zaistnieniu internecie i dotarciu do swoich klientów zadzwoń i opowiedz mi swoją historię.  Postaram się tobie pomóc i zaproponować najlepszy sposób dotarcia do twojego audytorium. Formularz kontaktowy pomoże ci w kontakcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz